vineri, 11 septembrie 2009

How to make money on economic crisis time

Deschide-ti o crashma, un bar. Betivi se vor gasi oriunde si oameni care sa bea (macar) o bere. Doar in cartierul unde stau sunt 5 astfel de localuri distribuite pe 4 strazi relativ mici ca lungime.
Se pare ca inca este o afacere profitabila, chiar si pe timp de criza. In timp ce marile intreprinderi ies de pe piata din cauza crizei, barurile apar ca ciupercile dupa ploaie. Ce-i drept, cei mai labili cu duhul vazandu-se in ipostaza de someri se afunda la o masa intr-un bar si uita sa mai plece acasa.

Si ca sa vedeti pana unde poate ajunge inventivitatea romanilor si strategia de marketing in Romania, la cateva strazi distanta de mine este un alt bar care face cunoscuta clientilor situatia initiala, cand intra in bar, si ipostaza in care se vor afla cand vor iesi:
Deci, cine ma insoteste "La Castani"? :))

2 comentarii:

Rae spunea...

foarte tare panoul acela :))))
au noroc ca acolo vin, probabil, doar cetateni "onorabili", ca de nu, panoul ala ar constitui o antireclama foooarte buna =))

Kallista spunea...

OMG :)) Vin eu :> :> Sa-i vezi ce dau faliment imediat :)) Si nici nu ies cum zic ei, ca deh, sunt fata rezistenta :))

@Rae: sa stii ca in zilele de azi antireclama e un mijloc mai bun de a-ti promova afacerea decat reclama.